Fisk i dijon med nudlar – helt mejerifri/paleo

Inlägget innehåller köplänkar (adlinks) till Bodystore

Barnen älskar fisk och jag ville testa dessa tjockare konjaksnudlar, utan att äta thaimat. Det blev så gott tyckte hela familjen!

Fisk i dijon med nudlar

Ingredienser till 2 vuxna och 2 barn:

Gör så här

  1. skär löken i mindre bitar och fräs den gyllenbrun i kokosolja.
  2. Tillsätt kokosmjölken dijonsenapen, salt.
  3. Skär fisken i mindre bitar och lägg ner i stekpannan, täck med bönorna. Lägg på ett lock och låt sjuda cirka 7 minuter på svag värme.
  4. Skölj nudlarna enligt anvisning på förpackningen och vänd ner dem i pannan och låt sjuda tills nudlarna blir varma, cirka 3 minuter. Smaka av med salt.
  5. Klart!

Tips!

Gillade du det här receptet?

Då borde du även kolla in min härliga wok för hela familjen

Har du inspirerats av det här inlägget? Jag älskar att se vad du som läser skapar. Tagga mig på Instagram, där heter jag @lesscarbs. Tipsa gärna familj och vänner om mina kanaler.

Lämna ett svar

E-postadressen publiceras inte.