Fisk i dijon med nudlar – helt mejerifri/paleo

Inlägget innehåller köplänkar (adlinks) till Bodystore

Barnen älskar fisk och jag ville testa dessa tjockare konjaksnudlar, utan att äta thaimat. Det blev så gott tyckte hela familjen!

Fisk i dijon med nudlar

Ingredienser till 2 vuxna och 2 barn:

Gör så här

  1. skär löken i mindre bitar och fräs den gyllenbrun i kokosolja.
  2. Tillsätt kokosmjölken dijonsenapen, salt.
  3. Skär fisken i mindre bitar och lägg ner i stekpannan, täck med bönorna. Lägg på ett lock och låt sjuda cirka 7 minuter på svag värme.
  4. Skölj nudlarna enligt anvisning på förpackningen och vänd ner dem i pannan och låt sjuda tills nudlarna blir varma, cirka 3 minuter. Smaka av med salt.
  5. Klart!

Tips!

Gillade du det här receptet?

Då borde du även kolla in min härliga wok för hela familjen

0/5 (0 Reviews)

Har du inspirerats av det här inlägget? Jag älskar att se vad du som läser skapar. Tagga mig på Instagram, där heter jag @lesscarbs. Tipsa gärna familj och vänner om mina kanaler.

Lämna ett svar

E-postadressen publiceras inte.